poyrazmom2604 Merhaba, ocean ben de kızıma kullanıyordum ama hiç fayda etmemiş neredeyse boşalmış Demir depoları. Ferro Sanol şurup verdi doktoru, düzenli kullanımda yaklaşık 1,5 şişede değerleri normal aralığa yükseldi. Yedikleri de çok etkiliyor. Ben mesela o düşük olduğunu öğrendiğim dönemden önce her sabah kahvaltıda bir şekilde yumurta yedirmeye çalışıyorum, onun yanına süt vermeye başlamıştım hafif ılıtıp normal inek sütü. İçiyor diye de çok hoşuma gidiyordu; ama yumurtadan alması gerekenleri kesiyormuş süt. Doktoru yumurtayı c vitaminiyle yemesi gerektiğini söyledi. Her sabah portakal suyu sıktım bende bide yumurtasına birkaç damla limon sıktım. Yoğurt ve ayran mesela, yemeklerin yanında yiyip içiyor diye aferin diyordum ama aynı şekilde o da çoğu yemeğin besin değerini öldürüyor. Köfte, etli yemekler, baklagiller gibi. Bunları tek başına yedirdim, biraz domates kestim yanına yine az limonlu. Yoğurdu, ayranı makarnayla birlikte veriyorum yada gün içinde tek başına yediriyorum. Dediğim gibi benim kızımın tek haneye düşmüştü değerleri o yüzden korkuyla çok sıkı beslenmesine dikkat ettim hemde şurubu düzenli kullanınca hemen toparladı. Dişlerinde de gerçekten her şurup verdikten sonra fırçalamasına rağmen lekeler kaldı ama bebeklik dişleri düşecek zaten diyorum sağlığından önemli değil görüntüsü.