Arkadaşlar ben şimdi bir sayfadan kaban almıştım indirimli olduğu için daha sonra o kaban bana çok büyük gelince değişim ya da iade istedim ama kampanyalı ürünlerde değişim iade yapmıyoruz dediler ben de 14 gün iade ve değişim olduğunu söyledim tüketici hakeme yeti’ne başvuracağımı söyledim o da isterseniz başvurabilirsiniz deyip geçtiler ben başvurmuştum daha sonra komşun terzi olduğundan ben belki düzeltirim deyip koluna işlem yaptı Sanırım aradan iki hafta geçtikten sonra bugün mesaj atmışlar değişiminizi yapabiliriz şimdi değiştirmek de istiyordum ama işlem de yapıldı ne yapmalıyım