dm28 Gece illa beslenmeyi, emzirmeyi sonlandırmak mı gerek arkadaşlar. Yaşına girecek nasıl kesicem emzirmeyi geceleri. Sürekli kalkıyor. Ve çözüleyecek mi bu sorun.. Uyku kalitesi yok. Bir yol gösterin bana 😒😔
tazebiirannee dm28 direk memeden kesmen lazım benim oğlum beni emzik gibi kullanıyodu gece sürekli kalkıyodu meme de uyumak istiyodu direk memeden kestim anca öyle bıraktı kalkmayı
gizemmumayy dm28 aynı durumu yaşıyorum bazen delirecek gibi oluyorum.Sabaha kadar emzik yapıyor beni..Artık dayanamayıp birlikte yatmaya başladım yanıma alıyorum.Gece emmeleri nasıl azalacak ben de bilmiyorum 😓
atlasinem dm28 Gündüzleri kestik ama gece uykusu gelince 9 gibi yatağına kendi geçip meme meme diye ağlıyor☹️ Gece olunca meme geliyor aklına gündüz tık yok memeyle ilgili.Gecelri de sabaha kadar yaklaşık 10 kere meme meme diye ağlıyoruz. ya biraz emiyoruz bi iki çekiyor ya da ağzında tutuyor artık tüm dişleri çıktı neredeyse geceleri canımı yakıyor artık meme yok pışpış yapıyorum yok ağlıyor. Nasıl kesicem bende bilmiyorum geceleri
bebiskoveannesi dm28 oğlum 9 buçuk aylık. Yaklaşık 1 haftadır o da öyle. Emzik gibi sanki uykusunda emiyo. Sürekli kalkıyo yanımda yatırıyorum onda da sürekli uyanıp meme istiyo
dm28 tazebiirannee ay gerçekten uyur mu ya. Kalktığında zaten pek bişey yaptığıda yok aynı emzik yerine demen gibi. Nasıl yapacağım bu işi
dm28 ebrar2456 ama sanırım siz tümden kestiniz hem gece hem gündüz. Benim sadece gece kesesim var ama becerebilir miyim bilmiyorum
dm28 gizemmumayy dün gece dener gibi oldum 1-2 uyanmalarında emzirmeden geri uyuttum. Ama sonra kalkışında ağladı durmadı işte. Gece gece nasıl uğraşıcaz üstesinden gelicez işimiz var
dm28 bebiskoveannesi bu aylar sıkıntılı aylarmış belli. Ama çok sıkıcı olmaya başladı artık karnını doyurduğu da yok geceleri uyanıpta. Boşuna kalkıyorlar inan ki. Ama inat edip geceleri emzirmeyi sonlandırmam lazım. Perişan oluyoruz
bebiskoveannesi dm28 evet gerçekten boşuna uyanıyo. Bende gece beslenmesini kesmek istiyorum ama nasıl yapcam bilmiyorum çünkü emerek uyuyo 🥴 benimki bide gündüzleri de uyumuyo kaç gündür yarım saat anca o yarım saatlik uykuyla saatlerce ayakta kalıyo 😢😢
dm28 bebiskoveannesi aynı benim bebişte gündüz yarım saat uyuyor yatınca. Bi şekilde gece kesmemiz lazım emerek uyuyor. Ama onu da gündüzden başladım bakalım ben bugün beşiğinde direk uyutmaya çalışacam hep başarırsam.
dm28 bebiskoveannesi gündüz bi şekilde sabır buluyorsun yapıyorsun. Ama geceleri işte sabır kalmıyor uyku sersemi çok zor oluyor.
mrvnrmom Benim oğlum da 18 aylık oldu. Geceleri sürekli kalkıyor gündüz de pek bir şey yemiyor. Bugün emzirmeyi sonlandırmaya karar verdim bakalım sütten kesenler bizi deneyimleriyle bilgilendirsin llütfeen 😂
dm28 mrvnrmom sen 18 aylık olana kadar geceleri sürekli kalkmasına iyi dayanmışsın. Bencede sütten kes zamanı gelmiş 🌸