Oğlum 7 aylık sıraladı, 9.5-10 ay gibi yürüdü. Biz de bir ay içinde iyice yürür hale gelir dedik ama çok garip bir şekilde yürümek istemiyor.
Güne güzelce yürüyerek başlıyor mesela sonra düşüyor, ağlıyor ve yürümeyi bırakıp emekliyor günün devamında :D
Bunu neredeyse her gün yaşıyoruz. Çok hareketli ve çok hızlı koşuyor düşüyor her seferinde.
Bu çocuk niye emeklemeyi bırakmadı ya? Bu şekilde olan var mı?