Benim bebeğim 1 aylıkkendi sanırım 2 de olabilir hemen unutmuşum 😀 neyse doymuyordu , doktor önerisiyle emzirmeye ek mama başlamıştık. Hipp combiotic. Günde 2 öğün içiyordu onu emzirme haricinde, 1 ay boyunca içti. Stok yaptık bi de içiyor diye. Sonra bi sabah kalktı ve halihazırda içtiği mamayı verince almamaya başladı öğürme hareketi yapıyordu. Yeni paketi açtık yine istemedi. Bir daha asla içmedi. Döktük mamaları da 🤷♀️