Kızlar haziran gibi Türkiyeye döndüm dönmeden bi süre önce oğlumda bunlar çıktı bununla beraber bir de el ayak hastalığı geçirdi.sonra düzeldi tertemiz oldu elleri 3 gün oluyor evime döneli bu defa yine çıktı. Genelde yazın çıkıyor bu hastalık yani alerji mi bilmiyorum 🤦🏻♀️ tırnak yeme sorunu da var eli ağzında hep bu yüzden de çıkmış olabilir. Son 2-3 yazdır çıkıyor bunlar doktor alerji deyip gönderdi ama her sene çıkması normal mi ? 
](https://)