kuzeymom28 ben de 12.günden selamlar 😆 sabah kahvaltıda omlet peynir zeytin tam buğday ekmeği ve bol yeşillik yedim, ara öğün olarak 2 porsiyon meyvem ve sütüm vardı meyveli süt yaptım. Diğer ara öğünüm henüz gelmedi. günde 1 tane kahve hakkı var o arada onu içtim 😆 akşam yemeğine ne yesem diye düşünüyorum kara kara 😆