ftmnrturan Bebeğim üç aylık, çişini yaparken çok ağlıyor. Tahlil verdim temiz çıktı. Kesik kesik yapıyor uzun ağlamaşar eşliğinde. Fikri olan var mı
gizememre ftmnrturan yani dediğiniz gibi aklıma idrar yolu enf geldi ama tahlil temiz çıkmış ne zaman vermiştiniz
ftmnrturan oylesinebiri__ kız bebek, çocuk cerrahına gösterdim makattan küçük parmağını sokup muayne etti darlık yok dedi
maygirl ftmnrturan urolojiye gosterin tas kum vs olablir.idrar yolu enfeksiyon olablir ve tahlilde net cikmayablir.ürolojiye mitlaka gidin ama