Merhabalar, bu yıl kızım ilkokula başlıyor🥹 ilk doğurup buraya geldiğimde böyle postları görünce Allahım bende görür müyüm o günleri derdim. Çok şükür gördüm🙏🏻
Neyse sorum şu ki, e okulda kızımın kaydı yapılmış sistemde fakat şubesi yazmıyor. Sadece 1. Sınıf yazıyor. Bir de ders programı ve okul numarası açıklanmış. 1. Sınıfa kaydedenler şubesi belli mi sizlerde?