acemibiranne7 sıvı ağırlıklı şeylerle beslenmeniz lazım tuvalete rahat çıkabilmek ve dikişlerinizi zorlamamak için, ben de 25 gün önce sezeryan doğum yaptım petibör bisküvi yiyerek meyve suyu içerek devam ettim bu zamana kadar, halen daha ara öğünlerde bol bol su meyve suyu içip petibör bisküvi yemeye çalışıyorum ,ana yemeklerde genelde gaz yapmayan gıdaları , sulu yemekleri yiyorum. Nohut, kuru fasülye gibi bakliyatlar ve acılı yemeklerden uzak durun .Et / tavuk suyuna çorbalar çok iyi oluyo 😋