ciomomss hiç dişi çıkmadı bu arada bazen sıra şaşıp üst iki diş çıkabilme durumu da oluyor ya ondan soruyorum
babyandmom_ Omeraslan Aa bizimkinde var öyle olunca ne zaman geliyor kız Allah için içimi rahatlat 3. Ayından beri diş zorbalığı çekiyorum
aybukeeess Bizim de aynı şekilde :) ama henüz altlar çıkmadı üstler kabardı sizinkiyle aynı. Çıkınca yazar mısınız