Kızlar almanyadayım sheınden alışveriş yaptım ve 6-9 iş günü diyor dün verdim sip. 15 ine kadar gelmesi lazım ama 14-19 Ağustos arası teslimat diyor çıldıracağım (benim hatam erken vermedim sip) sorum şu Almanya’da olanlar alışveriş erken geldiği oluyor mu ? Kaç gün sürüyor siz yaptığınızda ??