5 ay 20 günlük bebeğim Aptamil pregomini deneyin dedi doktor alerji ihtimaline karşı. Zaten evolvia Rp1 içiyordu onda da kusunca bunu denetti. 4 5 gündür çok az yiyor ama aç da değil yani iştahsız gibi mamayı mı sevmedi dişten mi anlamıyorum doktor bir aya çıkar dişleri yerleşmis dedi kabarıklık da var biraz. Acaba dişten mi iştahsız yoksa mamayı mı sevmedi evolvia 150 160 içerdi 3 saatte bir şimdi iki buçuk saat olacak 60 zorla içirdim. Evolvia da azalır gibi ama bu kadar değildi yani çok üzülüyorum kilo kaybedecek zayıflar diye