Gaz sancılarının başladığı dönemler zor bir dönemden geçiyorsun biraz sabır etmelisin 3 aydan sonra karın kasları geliştikçe azalmaya başlayacaktır.İlaçlardan mucize bekleme ki genelde bu dönemde ilaçta verilmiyor gaz giderici takviyeler yazılıyor.Bu takviyelerin her bebekte etkiside aynı olmayabilir kimine iyi gelen kiminde tam tersi.Ben Biogai probiyotik takviyesi öneriyorum.Gerisini ben kendimden örnek vereyim seç beğen uygula:) Sling kullandım-bebek arabası ile evde turladım,ılık bir banyo ve bebek yağı ile masaj,gün içerinde sancılar başladıkça yine gaz masajı,geceleri otomobil gezintisi,otomatik sallanan ana kucağı,ara ara reflü yatağında uyuttum hatta ağladıkça artık yatakla kaldırıp sallıyordum.Beslenme öncesi sonrası gaz çıkarma ara ara yine toplanan gazı çıkarıyordum.Bide kendi yediklerine içtiklerine dikkat etmelisin bol bol rezene çayı içebilirsin.