Momylion biz aldık cok uğraştık en basindan anlatayım 2021 yilinda 250 bin tl ye eve girdik ve malum ekonomiden ev parasi çöp oldu ev çıkmadı, bizde 400 bine çıkardık ve arabaya gecirdik ve 1, 5 sene boyunca odedik ve hala çıkmadı cekilis, artk sıkıldık ve 2024 eylul ayinda 250 bin daha peşinat vererek toplam 650 bin yaparak 9 aylik surece girdik ve yine cekilis çıkmadı son Çekilişimiz mayis di ama cekilisli sistem dediler haziran temmuz da anca alirsiniz dediler inanirmsn biz arabamizo daha geçen hafta aldik yani ben girdigime binpismanim baskalarina ilk cekiliste cikanda olmus ama bize hic birinde cikmadi maddi manevi cok zararim oldu kimseye onermiyorum, sadece su kısmı mantıklı pesinatizi yuksek verip taksidinizi yüksek vereceksenz kisa surede 5 aylik size kesin tarih veriyolarsa güzel ama uzun vadede dusunuyorsanz hiç bulasmayin