duyguozgl1 İsilik olduk her gün duş aldırıyorum hametan sürüyorum yine de geçmiyor daha da yayılıyor napıcam acır mı bu, geçer mi
Gizmokzilla duyguozgl1 acımaz diye biliyorum. Sabunla duş aldırmayın her gün. Sadece ılık suyla yıkayın. Haftada 2 - 3 kere şampuan uygulamanız yeterli
Gamzecn duyguozgl1 benimde yanağı isilik gibi olmuştu maviye olan hametandan sürdüm banyo sonrası birkaç güne düzelmişti