Arkadaşlar merhaba oğlum 23 aylık. Anne baba dede nene. Diyor eskiden daha çok söylerdi baba anne diye şu sıralar. Nadir. İştah yok çok iştahsız bir çocuk. Tv bakarak. Yemek yerdi hep hastalandı vs bir ara bırakmıştı. Çok ağır bronşit oldu ve açmak zorunda kaldım. İki gündür kestim. Ama yine yemiyor ne yapıyorsam asla su. Oyuncak mutfak malzemeleri kitap asla ağzını. Açmıyor zaten 10 gündür iştahsızlıgı var acsamda şu sıralarda üç dört kaşık yerdi napcam bilmiyorum gelişim geriliği olur diye çok dalıyor çünkü bu aralar çok agrasif durmuyır aglıyo