mervearasugur Bebeğim 98 günlük doktor önerisiyle aptamil prosyneo geçtik fakat beslenme sonrası gaz çıkarırken kustu kesik beyaz kusmuk içinde de sarı lekeler vardı bu bir sorun teşkil eder mi acaba