24 aylık oğlum 2 aylık kızım var her iki gebeliğimde planlı ve istenilen şekildeydi nasip oldu çok şükür 🤲🏻 aralarını uzun tutmayalım birlikte büyütelim ve çocuk yapma konusu kapansın diye karar aldık eşimle. 2.ye karar verdiğimizde geri çekilme yöntemi ile korunduk 1,5 sene o şekilde işe yaradı fakat 2.çocuktan sonrası için daha tedbirli olmamız gerekiyor çünkü 3.çocuk istemiyoruz… Sizlerin korunma yöntemi nedir ve deri altına implant yaptıran var mı aranızda ?