Buçuk yaşında oğlum. İstediği birşey olmayınca bı az sinirleniyor . Bide bunun baya baya kötüsü oluyor. Az evvel yaşandı bu yüzden tükendim çare arıyorum yazıyorum buraya. Kizim var 11 aylık ikisisni ayni anda yıkıyorum şöyle suya koyuyorum onlari kizimi cikariyom giydiirken oda icinde oynuyor sonra sira ona geliyor. Bugün geç oldu dedim kardeşini yatiralim sonra, 1 saat içinde sakinlesti. 2 de kizim uyumus olyo normalde. Daha yeni yatırıyorm. Sürekli 8 kalkıyor bu saatte kadar uyumuyo öğlen uyuyo. . Eşim nereye gitse hafta sonlari onuda götürmek zorunda kaliyo pazara markete. Bı kere götürmedi ozaman başladı ztn sinir krizi bide ozaman kolunu ısırdı çok fena. Bide şimdi ısırdı kendi kolunu bu iki keredir acayip sinirlendi. Normalde bu kadari arada oluyor ama normal sinirlenmesi hafif oluyo çünkü benden olmayacak şeyler istiyor yemek yemiyo kola istiyor aç karnina normalmi bu sinirlenmeleri sendrom bumu sakinleştirmek icin ayagima alıyorum 15 dk bogusuyoeuz uzanmak istemedigi icin uzansa da tekmeler bagirmalar yarebbimm ne yapacağım ben