Melekkk06 Bende merak ediyorum, 3 yaşına girecek konuşması yaşına göre çok geri bence. Kelime cümle var ama genelde benim anlayacağım cinsten. Dediğiniz gibi özeller çok uçuk, devlette de ilerde karşısına çıkar diye korkuyorum.
Ama arkadaşım 1 sene sonra rapor siliniyor dedi. Sizin yerinizde olsam kesin devlete giderim, çocuğunuzdan daha mı önemli sanki rapor. İyice gecikmesin