Burcu35 As1ioz 6 saat bile uyuduğu oluyordu. Kilo alımı iyiyse uyandırmaya gerek yok diyordu doktorumuz
Mom0870 As1ioz ben ona bırakıyorum bazen 6-7 saat uyuyor canım doktor iki saatte bir uyandırma çocuğu dedi bana
As1ioz Burcu35 evet her ay 1 kilo alıyoruz sıkıbtımız yk sukur 3 saatte bir kaldırıyotum huysuzlanıyor
Burcu35 As1ioz Bence artık gerek yok gece gündüzü bilsin geceleri elleme bu sefer düzeni şaşar acıktıklarında uyanıyorlar zaten
Yorgunanne1 As1ioz canmmm kaldırma 2aylk kontrolmzdü doktrmmz dedi sakın gce kaldırma bırak kndi kalkar acıkınca dedi o gün bugn komuta bebşmde. Bugn msela 6saat snrada uyndı ama 2 saatte kalktğda oluuor ki sennki 3aylk
Burcu35 As1ioz Bencede😊 ben doktora sorduğumda daha ne istiyorsun yat uyu sende işte diyordu o günleri özledim 7.aydan sonra çok değişti hep uyanır oldu malesef tadını çıkar 😊