Kızlar şimdi ben emzirmeye devam ediyorum hağla ama tuvalete alıştırmak istiyorum sizce bu sorun olur mu bazen gece hiç etmiyor bazen bir kez emiyor. Şuan 33 aylık kızım kakasını yapınca rahatsız falanda olmuyor yani ben zorla alıyorum bezini kaçıyor. Sizce hazırmıdır