aslanmomi Kızlar bebeğim 4 aylık oldu bugün diyete size başlamalımıyım bir diyetisyen ile tanıştım sağlıklı beslenerek ve süt arttırma yaparak sağlıklı bir şekilde zayıflatabilirsin dedi aranızda emzirip diyet yapan varmı aranızda