aysey07 Kızlar bigaia kullanıyorum damlattım 1 dakika geçmeden kustu yutmadan belki de tekrar damlatmalı mıyım
aysey07 merveasyakerim tamamen acıktığında vermeliyim değilmi 4 gündür kullanıyoruz hiç kusmamıştı heralde tam aç değildi meme Fe uyuduğu için gazını çıkartamadım sanırım ondan oldu teşekkür ederim akşama vereceğim
merveasyakerim aysey07 tadı hoşuna gitmediği içinde kusmuş olabilir.yaptığınız gibi 10 dk geçmeden kusarsa hemen peşine tekrar uygulayabilirsiniz