Bebeğim 10ay 11günlük iki gün öncesi yemek yedirirken ağzını açtığında dilinin altında bildiğiniz fışkırır gibi incecik bir su fırladı şimdi yine yemek yediriyorum yine aynı şekilde oldu acaba tükürük mü ya da başka bir problem mi bilemedim oğlumda falan daha önce hiç görmedim meraklandım sizin başınıza geldi mi