İki aydan sonra gaz olayı azalıyo canım belki ondandır benim kızım iki aylık olana kadar gündüzleri yetişkin gibi hiç uyumazdı. Sonra bi rahatladı iki satte bir uyur oldu ki okadarlık bi bebeğin uyanık kalma süresi2 saat zaten rahat ol uyut bu dönemde sende güzel bi uyku rutini oluşturabilirsin