Merhaba kızlar. Sezaryen doğum yapalı 3 ay 25 gün oldu yani neredeyse 4 ay. Hamilelikten önce aktif spor yapıyordum ip atlama kardiyo egzersizler vs. Yavaş yavaş spora başlamak istiyorum tabi ip atlama vs değil ama komdiyon bisikletine binmek gibi. Spor yapan anneler sizler ne zaman başladınız? Bisiklete binmek için yeterince zaman geçti mi sizce? En az 6 hafta diyor ama benim neredeyse 16 hafta olacak.