
nasıl oldugunu hiç anlamadım arkamı dönmemle beraber cıglık cıglıga kaldı yavrum😢 2 saat uyutmadım gözlemledim 5 dakka ağladı max sustu sonra oyaladım biraz aradan 6-7 saat geçti suan hareketleri normal oynuyo emiyor gözlerinde sıkıntı yok kusma yok ama düştükten sonra böyle kırmızı oldu korkmalı mıyım doktora gitmeli miyim? başına gelen var mı