tostostirikk Doğum yapalı 2 buçuk ay oldu sezaryen doğum yaptım. Bir haftadır karnım şiş ve regl gibi ağrılarım var ama olmuyorum. Emzirirken geç olur diyorlar ama resmen ağrısını çekiyorum. Var mı böyle bir şey yaşayan
tostostirikk Elfgrn olduktan sonra karında inme falan oldu mu peki karnım hala biraz var regl olursam gider mi acaba diyorum
Elfgrn tostostirikk Oldu rahatladım tabi o zamana kadar nerdeyse her ay sanki adet olacak gibi karın şişkinliği ( ekstra) sivilce kasık ağrısı çekiyordum. Sonunda oldum da rahatladım.
psikoanne Doğum yapalı 68 gün oldu , ilk kırk gün kanama,akıntı vs oldu ama kırk günden sonra hiçbir şey olmadı . Bende de regl Ağrısı gibi ağrı oldu regl olcam sandım ama olmadım