4 yaşında oğlum var asla yatıramıyorum hadi yatalım oğlum diyorum 10 dakika yatıyor anne çişim geldi 10 dakika yatıyor anne su istiyorum 😒😒😒 bi dinlenmem gereken 2 saat var onunda 1 saati yat oglum al oglum tuvalete git oglum demekle geçiyor sizlerinde cocuklari aynı mı gecede aynı sikinti var tam yatıyoruz cis bidaha yatırıyoruz su suyu veriyoruz 5 dakika sonra tekrar su bahaneler üstüne bahaneler uyutmak eziyet benim icin oglum cok mu inat yoksa sizlerin cocugu da aynı mi merak ediyorum