Benim kızım 4 buçuk aylıkken iki diş birden çıkardı ve ardından birer birer hepsi çıktı. Şimdi bir yaşında 8 dişi var ve alttan üstten azı dişleri çıkıyor bugünlerde. Yakında 12 dişimiz olacak. Mahvolduk ailecek, bu dişler ömrümüzü çürüttü. Erken diş çıkarması hiç iyi birşey değil, aylardır neler çektik neler. Keşke yaşından sonra çıkarsaydı.