organikirmik hazelllll gerek görmüyorum kaşık mamasına, hiçbir şey tattırmadan kaşık maması vermeyi de doğru bulmuyorum içindeki bi şeye alerjisi varsa ne yapacaksınız
uykuseveruykusuzanne hazelllll bu ayda bir bebeğe kaşık maması verilmez. Bağırsakları henüz ek gıda için hazır değildir. Ayrıca mamanın içindeki bir besine alerjisi çıkabilir. Doymadığını düşünüyorsanız formül mama verebilirsiniz
sarikavun hazelllll 4 bucuk aylik bi bebis ya anne sutuyle ya mamayla(formul mama) ya da ikisiyle beslenir. Daha ek gidaya gecmemis bi bebise kasik mama? 14 aylik olsa neyse de🤣🤣illa mama verecekseniz ayina uygun 1 numara bi formul mama edinin onu verin