Kızlar bu çocuk acayip sinirli bir şey oldu iki haftadır. Niye böyle anlamıyorum herşeye sinirlenip ağlıyor. Elini tutuyorum istemiyormuş mesela hemen ağlıyor halbuki elini çekebilir yani niye ağlıyorsun be adam.
Veya hadi mutfağa git diyorum sinirleniyor oyuncağını fırlatıp ağlıyor. E gitme o zaman yani niye kızdın ki şimdi diyorum anlamadım derdini.
Böyle çekilmez ya düzelecek mi bu? Benim de sinirlerim bozuldu çocuğa bir şey demeye korkuyorum artık 🤣