Arkadaşlar 6 ay 5 günlük oğlum var hiç bi şekilde evde oyalanmıyor. Oyuncaklarıyla yere koyup oyalamaya çalışıyorum mız mızlanıyo. Yürüteçine koyuyorum mız mız. Bahçemiz var bebek arabasına koyuyorum bahçede sürekli bebek srabasına uyuyp etrafa bakmak istiyor dışarda rahatlıyoe sanırım. Napıcam nasıl oyalıyorsunuz bebelerinizi