Merhaba bebeğim 12 günlük sütünü içiyor ben gazını çıkarmaya çalışınca çıkarmıyor ama yatınca yatağa girince kendi kendine çıkarıyor gazını. ağlama krizi yok sadece acıkınca ağlıyor. Ama ayaklarını sürekli karnına çekiyor. Gazı mı var acaba. Ayak karına çekilince gaz belirtisi midir. Ağlama falan yok