Oğlum 15 aylık geceleri saat başı kalkıp emiyor kulağı ağrıyor gibi kıvranıyor… Gündüzleri eli sürekli kulağında kıvırıyor vuruyor başını sağa sola çeviriyor ağlıyor… İştahsız su bile içmiyor şu sıra kilosu iyi ama sadece anne sütü hiçbir şey yediremiyorum çok yordu.. gece sürekli uyanması iştahsız olması yordu artık.. hareketli bir bebek.. dün kulak Burun Boğaza gittik enfeksiyon yok dedi. Sabah atesi 37.3 dü şuan iyi.. sürekli diş diyorum ama bu çocuk çoğunlukla böyle fikri olan var mı.. demir eksikliği vardı düzelmedi galiba hala o sebep olabilir mi bilmiyorum hastane kontrlleri tahliller normal çıkıyor her gidişimde anlamadım yaa.. 6 aydır falan aynı kiloda yürümeye başladı ondan almıyor diyorum zaten yemek falan iştahsız da..