İyi günler kızlar vakıf bank Ankara şubesi 7560 olmuş bu sene 🥶 siz ne kadar ödüyorsunuz?
Annem 4-5 senedir kasa kullandığı için o 2500 ödeyecekmiş aynı banka ben geçen sene açtırdım o yüzden yüksek fiyat dedi kadın. 😀Siz ne kadar ödüyorsunuz? Memnun musunuz? Ve sizce kasaya koymak mantıklı mı?