ipkg Merhaba 6,5 aylık bebeğim için oto koltuğu arıyorum dönebilen, oturduğunda rahat bir şekilde dışarıyı görebildiği yatış pozisyonlarının yeterli olduğu memnun kaldığınız koltuklar için önerileriniz nedir?
myangelson ipkg ay bende burada durayım. Elelenin var bir tane gözüme çarptı yeni cikmis sanırım onu merak ediyorum kullanan var mı diye
ilay-mom ipkg joie i spin multiway aldım geçen hafta cok memnunum, sallanma derdi yok kızım cok sevdi 360derece dönebiliyor ve kılıfları da yıkanabilirmiş 1 yaşında kızım bu arada
myangelson ipkg stradafix olanı bir de ritornofixle aralarında ne fark var acaba 🤷🏻♀️😄 denge destek dışında
gizematadeniz ipkg arabaya gore degisir. Clioda göremiyo. Bmw de goruyo, volvoda goruyo., mercedeste goruyo. Yarin dacia denicem bakalim onu da soylerim
hamcokelek33 ilay-mom merhaba ya ben de aldım ama iç emniyet kemerleri çekince gelmiyor sizin de mi öyle
ilay-mom monica50 merhaba, evet cok memnunum arabaya sabitleniyor ve sallanma derdi hiç yok kızım da memnun 15 aylık
monica50 ilay-mom bugün aynısını aldık ama çalışan çocuk emniyet kemerini ayarlayamadı. bebeğim 5 buçuk aylık en küçük halinde pedli oturtmamız gerekiyor, emniyet kemerinin pedleri de göğsüne denk gelmedi taa omzunda kaldı oturtunca. çalışana bunu ayarlayamaz mıyız sonuçta 0-25 olarak satılıyor dedim çocuk içinde büyüdükçe kemer yerine denk gelir gibi salakça bir şey söyledi. aynen bebeği düzgün bağlamadan kullanayım. eşim de başka bak o zaman sonra bu olmuyo diye bana laf etme dedi. yine de aldım evde kurcalarım kendim bulurum diye bakalım inşallah beceririm sinir oldum
ilay-mom monica50 ön tarafta kayışın geçtiği yerin altında düğme gibi birşey var ona basıp mı denediniz kemer uzunluğunu
monica50 ilay-mom kemer uzunluğu değil de kemerin hani ön kısmında pedleri var ya boğazını acıtmasın diye onlar çok yukarda kalıyo hareket etmesi lazım aşağı doğru 😅
ilay-mom monica50 onlar cok sert cıtcıtlı bidaha bakarsınız inşallah ayarlanır hayırlısı olsun bu arada 😊