Merhaba hanımlar bebeğim 2 buçuk aylık 2. Aya girer girmez kakasını 8. Günde yapmıştı hastaneye götürmüştük 7. Günde doktor 7 günlük kaka çıkmadı demişti 8. Gün evde kendi kendine çok feci şekilde kakasını yapmıştı sonrasında 3 gün şimdi ise 5 gündür kakasını yapamıyor aslında gazıda çıkarıyor ama sürekli kıvranıyor ne yapabilirim kakası olduğu için mi kıvranıyor acaba ?Konudan bağımsız ilk rota aşısını ne zaman yaptırmıştınız ?