Merhaba hanımlar annelik konusunda çok zorlanıyorum. Bir kızım var 5 yaşında olacak yakında ama hala çok bağımlı . Her gün kalkıyorum bugünü nasıl geçireceğiz diye düşünmekten kafayı yiyorum. Hep dibimde hep yanımda hep oyun oynamak istiyor. Eşimin gelme saatini iple çekiyorum. Küçükken de böyleydi ama bana ihtiyacı olduğunu düşündüğüm için bu kadar zorlanmıyordum. Şimdi kendi kendine yapabileceği bir çok şeyi yapmıyor . Hep talep ediyor ben de reddeden konumuna düştüm .Kendi kendine oynamıyor. Ya birisi onunla oynayacak , ya da tv televizyon izleyecek başka yolu yok . TV telefon da çok kısıtlı hayatımızda . Ev işi bile yapamıyorum inan ki 10-15 dk ancak izin veriyor sürekli taciz ediyor bitti mi ne zaman bitecek diye .Güzellikle de anlatıyorum bak bu işlerimizi kim yapacak senin biraz da kendi kendine oyun kurman lazım diyorum ama yok o an gitse bile asla pes etmiyor . Ev işlerine dahil etmeye çalışsam da onu da istemiyor. Evde kaldığım her gün stresle geçiyor yani 🙄