3 aylık bebegim var.daha önce mastit yaşadım.masitten sonra memelerim yumuşadı ama sıkınca süt cıkıyor.ara ara sızlama nasıl tarif ediyim hafif zonklama oluyor.özellikle emzirdikten sonra süt dolarken bide uzun süre emzirmediğimde.bu notmal mi?bide süt olarken hafif sıcaklık artısı oluyor deneyim li arkadaşlar cevaplayabilir mi