nazlik Kızım 1 yaşında ve kızamik kızamıkcık doz aşılarını hep iki kol bir bacak şekilde yaptı hemşiremiz dün öğrendim ki bazı hemşireler hiç koldan aşı yapmıyormuş hep bacaktan yapıyormuş sizinkiler yapılıyor.. varsa hemşire arkadaşlar bu fark neden olur hemşirelerin kendi tercihi mi yoksa doğru yöntem tek mi
organikirmik nazlik prospektüste şu yazıyor uyluğun dış kısmında veya kolun üst tarafındaki bir bölgede cilt altınA Yani bacağa da kola da yapılıyor, diğer aşıların çoğu bacağa olduğu için kola yapmıştır belki