gmzshn Kızlar hamileyken alt ast yüksekti doktor bebeğimi erken aldı. Doğumdan sonra 2 kere tahlil yapıldı dhaa yeni değerlerim düşmüş. Ama Alp diye bi değer düşmemiş. Sağlık ocağı doktorum da dahiliyeye gitmemi söyledi. Bu nedir bilen var mı?