Merhaba kızlar, 11 aylık bir oğlum var. Özellikle son dönemde birkaç kişi dışında kimseye gitmek istemiyor buna babası da dahil. Sadece parka ve dışarı giderken onun kucağından inmiyor ama evde hep benim tepemde. Hatta babasının bana yaklaşmasını da istemiyor. Sarılıp öptüğünde bile ağlamaya başlıyor. Bu durum beni çok yormaya başladı. Başıma gelen ya da bu şekilde olup sonradan düzelen var mı acaba?