haricen Terbiye diye bir şey olduğunu biliyorum ama oglum daha 14 günlük. Şuan terbiye olması normal mi? Yoksa süt mü yetmiyor
mervesare01 haricen endişelenip kendinizi strese sokmayın hiç bende sizin gibiydim bakıp duruyordum hep dedikleri gibi aktif emdiği için öyledir
jdjdkdkdk haricen yeterli beslenen bebeğin üç dört saatte bir idrarı olur ondan sütünüzün yetip yetmediğini anlarsınız 🌸💖