8 buçuk aylığız her gecem böyle hala her gece 10-15 kere kalkar çok zorlanıyorum sabah diğer kızıma sabrım kalmıyor o derece yorgun oluyorum annelik çok zor. Normal çocuğu olana değil böyle ağlak huysuz düzensiz çocuğu olanlara zor. Gecede gündüzde aynuyız bari gece uyusa ben enerji depolasam kendime