15 ayına giren bebeğim sabahları uykusu olduğu halde uyanıp sabah krizleri yaşatıyor artık dayanamıyorum bende ona bağırıyorum akşam8.30 9.30 arası uyuyor sabah değişiyor ama 6.7 arası uyanıyor günlük 2 uyku yapıyor ilk uykusu 1 saat ikincisi 2 saat uyandıktan 1 sonra kaşarlı yumurta yapıyorum tereyağında yanına içecek bu şekilde yapıyor genelde akşamları da evde ne varsa pilav yoğurt patates tavuk falan filan çok agresif gergin oğlum noldu diyorum ağlıyor sürekli ağlıyor😂 sürekli bana yapışık hiç ayrılmıyor özellikle tezgahta yemek hazırlıyorum diyelim o orayı göremediği ve ne yaptığını merak ettiği için ağlıyor yukarı çıkarıyorum durmuyor ve sürekli sürekli olarak benden birşeyler istiyor geçen balkonda oturuyorduk benden telefon direğini istedi ben sana onu nasıl verebilirim aklımı kaybetmek üzereyim sizde durumlar ne aynı şeyleri mi yaşıyoruz