Nursemablk Kızlar günaydın, 2.ye doğumm yaptım yardım parası başvurusu yapıldı tek seferlik 400₺ vericem demişler eşimin geliri yüksek gelmiş falan. Bu yardım paralarında gelir yüksekliği vs bir şey bakılmıyor ve tek seferlik değil diye biliyorum 🤷♀️
ebru3457 Nursemablk bende herkes alabiliyor diye biliyorum ve 2. Çocuğunuzsa 5 yaşına gelene kadar her ay 1500 olması lazım bu arada yanlış anlamayın eşinizin geliri ortalama ne kadar ki yüksek gelmişte vermiyorlar
Nursemablk ebru3457 asgari ücretten biraz fazla alıyor sadece ve çok saçma bulmuştum yani herkes alabiliyormuş sanırım önümüzdeki ay tekrar başvuru yapıcam bakalım 🤗
elifervaa Nursemablk benm eşim de asgari ücretin üzerinde alıyor ama doğum parası herkese yatıyor. Benm 2 ay geç yattı ama iki ay birlikte yattı. 2.çocuk için 1.500 tl her ay yatması gerekiyor. 144 sosyal yardımı arayıp detaylı öğrenebilirsinz aslında.
ebru3457 Nursemablk bende baya yüksek o yüzden felan diye düşündüm vermeleri lazım herkese veriliyor tekrar deneyim bencede
Nursemablk elifervaa ariyim bari canım teşekkür ederim çok saçma yani yaptıkları bi aradım ilk çocuk için hadi 25 ve sonrası dediler 2. Çocuk doğalı 13 gün oldu hastaneden çıkınca başvurulacak yerler denmiş başvuru yapmış eşim 400₺ vermişler sadece. Şok oldum o yanlıştır yaa dedim yarın bi arayıp sorucam tekrar
aylisinannesi Dogum yardımı herkese veriliyor gelir seviyesi va çok takmıyorlar ben 1. Cocuk için 5000 olanı aldım eşim memur. Bu arada eşiniz nasıl ve nereye basvurmus ? E devletten aile ve sosyal pol bakanlıgının başvuru sayfası var oradan yapılıyor müracaat sonucta yaklasık 1 ay içinde mesajla iletiliyor .
Nursemablk aylisinannesi gidip birebir yüzyüze yapmış canım başvuruyu ama bence onun yaptığı başvuru farklı
aylisinannesi Nursemablk evet farklı bir başvurudur zira bu devletin ödedigi e devletten bizzst sen başvuruyosun. Eşimin edevletin den bile olmaz canım