Demin kabus gibi bir an yaşadım. Hala ellerim titriyor. Oğlum 35 günlük güzelce besledim, gazını çıkarttım, yatırdım. Burada tek bir noktaya dikkat çekeceğim LÜTFEN KUSMA POTANSİYELİ OLAN BEBEKLERİNİZİ YAN YATIRIN , HELE Kİ YENİDOĞAN İSE KESİNLİKLE YAN YATIRIN ! Allahtan yan yatırdım, düze yatıyor olsa ne olurdu bilmiyorum. Sonra uyuduk ikimizde, bir süre sonra oğlumdan öksürük sesi geldi kalktım dinledim baktım hırıltı da var duş aldırıp yatırmıştık hasta oluyor üşüttü zannettim kalktım aldım kucağıma direk ama belli nefes almakta zorlanıyor. Kalkmışken altını alayım dedim evde ıslak mendil arıyoruz, arada öksürüyor ama hırıltısı çok yoğun kafamda acile gitmeyi düşünüyorum üşüttü diye, mutfağa girmemle beraber tam tıkanma yaşaması bir oldu birden soluk ve ses gitti hemen ters çevirip aşağıya eğdim ve sırtına kuvvetlice vurmaya başladım kendine geldi ama tekrarlamasından korktuğum için hızlıca eşimi uyandırdım. Yüzüne baktığımda burnunun kenarında kusmuk vardı öyle anladım ne olduğunu. Kusmuk dışarı çıkmadığına göre oğlumu tıkayıp geri inmişti. Eşim kucağına alınca sinir boşalması yaşadım ve elden ayaktan kesildim. Hıçkırarak ağlıyor, tir tir titriyordum sesimize kızımda uyandı maalesef. Eşim de hemen takip etti baktık her şey iyi çocuk açlıktan bas bas bağırarak ağlıyor ki ağlamasına izin verdim ciğerleri açılsın diye mecbur tekrar besledim uyudu o da ama nöbet tutuyorum ben.
Burası aşırı hassaslık içerir! Etkilenecek olan devamını okumasın lütfen!
İşin kötü tarafı yandaki komşumuz bebeğini kusmuğun tıkaması sonucu kaybetti. Aklımdan o an ne sahneler ne düşünceler geçti anlatamam. Ya duymasaydım ? Ya düz yatıyor olsaydı tam tıkanma beşiğindeyken olsaydı ve sesini hiç çıkartamasaydı? Ya olay anında panik olup müdahale edemeseydim ? Kızım emerken çok tıkanan ve oğlumdan daha çok kusan bir bebekti nasıl büyütmüşüm hiç bilmiyorum. Allahım kimseyi evladıyla sınamasın. Lütfen dua edin tekrarı olmasın kimse de evlat acısı yaşamasın.